Sanathanim çok fazla düşünmemeye çalış canım benimde ilk gebeliğim başlarda çok araştırıyordum baktım gidisatım hiç iyi deil ya ölürsem doğumda ya kavusamazsam ya bisi olursa korku ayrı strese sormuştum kendimi baktım olacak gibi değil akışına bıraktım şuan istediğim tek şey sağlıkla kavuşmak nasıl olcak ne olacak düşünmüyorum bile kavusmaya odakladım kendimi sende öyle yap derim çok düşünerek kendini de çocuğuda yorma psikolojikmen ne kadar iyi olursan o kadar güzel geçer doğumun diye düşünüyorum