Tuba44
gunler ben bundan 1 hafta önce hastaneye gıttım 5.63 cıktı ıkı gun sonra tekrar gıttım 32.65 cıktı hamılesınız dedıler bugun tam 5 gun gectı hastalıgım kadın doguma gıttım bugun kan tahlılı yapmadılar ultrasyona aldılar bısey demeden doktor 10 gun sonra gel dedı bı sıkıntı var mi acaba
AyEr
Henuz daha cok kucuk 10 gun içinde beta hcg yukselıcek keseyı gormek ıcın sizi cagırdı hayırlı olsun 🐣❤️
Tuba44
2 haftalık varmıdır cok tedırgınım ve korkuyorum