Merhaba kızlar adetimin gecikmesinin 7. Günü dün erken gebelik testi yaptım çok az silik çizgi gördüm bugünde sabah bi kaç damla kırmızı değil yani açık rengi normal adet kanamasından ve akıntı çok gelmiyor ama her tuvalette gittiğimde peçetede akıntı var göz kararması mide bulantısı onlar vardı ama bugün mide bulantısı yok bilginiz var mı