Herkese merhaba 14 hafta bi gebeliğim var. Ben daha hiçbir şekilde alışveriş yapmadım riskli dönemimin bitmesini bekledim. Şimdi alışverişe başlayacağım. Biberonundan tutun da beşiğine,emziğine,örtüsüne,battaniyesine aklınıza gelebilecek en ufak şeyde ne tavsiye edersiniz.? Hangi marka ney neyden alınır, ne alayım ne almayayım,şunu alma gereksiz dediğiniz ne varsa tecrübelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum sevgiyle kalın🥰