Tlngzz 17 haftalık gebeyim bana göre çok fazla diyebilceğim akıntım oluyor kokusuz beyaz yani cok hafif sarımsı bembeyaz diyemem olan varmı normalmidir şüphe duymalı mıyım?
miniskesi Tlngzz 15. haftamda oldu bende koku ve ağrı olmadığı için doktora gitmedim açıkçası. bi de kendimi sınadım çok ayakta kaldığım normalden fazla yorulduğum günlerde oldu. dikkat ettim bunlara bol su içtim 16. haftamdayım olmuyor şuan daha
Tlngzz Ask-bebegim salı randevum var sorucam yine doktora ama herkes yaşıyormuş normal olsa gerek sonuçta içimizde büyüyen bir şey var🥲
Tlngzz miniskesi bende çalışıyorum ayakta kalıyorum aslında çok suyada dikkat etmem gerek o da farketmiyorum belki ama çok etkili her şeyde😪
Tlngzz sydake evet benm hamilelikten öncede olurdu ama bu ara iyice arttı tedirgin oldum çok teşekkürler🥰