Gullnurr Arkadaşlar fetal hıçkırıkları kaçıncı haftada hissettiniz ve kaçıncı gebelik olduğunu da belirtir misiniz 🥰
Tanli1993 30 haftadan beri hissediyorum suan 34+2 hergün 3 4 kez yaşıyorum cok bariz belli oluyor🤭 sabah 5de bi başlıyor aç tok farketmiyo sıpama.
HeycanliMommy 30.haftadan beri oluyuor. Bugun de cook hareketliydi korkmaya başladım ya. Sizin de öyle mi kızlar
FatmaJale Hıçkırık mi 😯 31. Haftadayim hiç hissetmiyorum nasıl hissediliyor ki bu ilk hamileliğim hu acaba ben mi anlamıyorum 😯😵💫
Gullnurr Yanıtlarınız için teşekkürler kızlar benim ikinci gebeliğim biraz daha erken hissetmeyi umdum sanırım 29. Haftafayım ben de