Fatmabltc kız ahahaha ben neler diyorum, ittirme çocuğum, kaktırma çocuğum eşşek diye diye seviyorum karnımdaki kızımı😅 canımı çok acıtıyo çünkü 🥲 ama sonrada çok şükür iyiki var diyorum 😅 hepimiz aynıyız bence kendine yüklenme canımızı acıtıyorlar bu bi gerçek sonuçta 🤣