Selam arkadaşlar. Bana 17 yaşında polikistik over teşhisi kondu. Klasik çoğumuzun gördüğü glifor ve bi kaç hormon ilacının daha tedavisini gördüm. 11 Haziran’da evlendim. Pcos olduğum için hemen gebe kalamam diyordum. Ayrıca 78 kilo olduğumu belirtmek isterim. Fakat süpriz bir şekilde şu an gebeyim. Bunun nedenini cinsellikte süreklilik ve soğan kürüne yoruyorum. Adetim çok düzensizdi. Olması için ilaç ve soğan kürü kullanıyordum her ay. Ağrılı süreçlerdi. Geceleri ağlardım bebeğim olmazsa diye. Demem o ki umudunuzu kaybetmeyin. 🥰🥰