Bulutesra q öncelikle dirayetli ol korkma onlar daha savaşçı. Benimde 31+2 de sezeryan. Buna rağmen Dr hatası yüzünden enfeksiyon vardı. Antibiyotik verdiler. Solunum sıkıntısı vardı . Şuan muhtemelen bir aparat yardımıyla hava alıyor 2 hortum dediğine göre biride beslenme . Korkma çok çabuk atlatiyorlar. Bu süreçte mümkün olduğunca bebeğini ziyaret et kafanı rahat tut ve dökün . Bu ona emin ol iyi geliyor mutlu oluyorlar bunu yaşadım cnk . Daha snr bebeğin durumuna göre kuvez içi hava veriyorlar. Ve enfeksiyon için kullanılan antibiyotik enfeksiyonun durumuna göre azaltılıyor . Daha snr hava ihtiyacı kalmayınca sadece kuvezde takibi yapılıyor .snr hop sepete alıyorlar. Buda taburcu olmaya az kaldı demek . Sen sütünü mutlaka sağ çok çok var desenlerde sağ ve götür . Haftanın büyük kısa zamanda kanguru ve emzirmeye geciriler cnk bnmki o 32 de başladılar. Sen ne kadar pozitif olursan o kadar iyi geliyor bebeğe. Ve Rabbim korusun inşallah birşey olmayacak sıkma canını