Karar vermedim sizce?
arya kedimin ismiydi 🙈
Lumlum hahahaha güzelmiş 🤗
Bizim kızın adı da masal olacak inşallah 😊 ablasının adı da öykü 🙈
MerveGlhan yaaa bende ikinciye kızım olursa öykü olabilir demiştim 🥹🥹