Benim kızımda 37 de doğmuştu.yukarda olmasını sorun etmeyin ben çatala çıkana kadar yukardaydi.ebe eliyle indirdi resmen açılma artınca.guzel bir doğumdu.kisa sürmüştü.simdi oğluma hamileyim inşallah bu da öyle olur bunu da sürekli aşağıda hissediyorum.rabbim sizi de kolay kurtarsin