Glzasy benim de ilk doğum kesi ve dikişliydi. İkincide sadece sancım geldikçe ikindim altta ne kesi ne dikiş oldu 3 4 ıkınmada bebeğim geldi. Sadece normalden fazla ikindigim için üst tarafta belli belirsiz bir yırtık olmuş dikise de gerek yok ama yine de dikelim dediler 2 dikiş falan atildi sanırım olmasa da olurdu pansuman bile yapmadim. Sancin varken ağzın kapalı bağırmadan etmeden doktoru dinleyerek ikinirsan gerek kalmıyor.