Masal-10 güneş koruyucu sürmezsen çok normal. Güneş ışınlarını hamilelikte çok daha fazla zarar veriyor, temiz içerikli güneş koruyucuları var onalrdan alıp mutlaka kullanmalısın yoksa gebelikte oluşan o lekeler kalıcı da olabilir. Ayrıca doktorlar da önermiyor güneş koruyucusuz çıkmayı.