Rabia-b Eskişehir’e tayinimiz çıktı Çamlıca mah. Yakınında kreş arıyoruz ya da kreş önerileriniz var mı acaba
Kubra2626 Ben çamlıcada oturuyorum bu tarafta pek iyi kreş yok. Batıkent’te güzel kreşler var bir de Ertuğrulgazide özel ferya Gökdemir anaokulu var . Bi oraya bakın herkes çok memnundu.