civcivsuyum Kızlar 40 haftalık olduk bugün. Bi kaç gündür bebek hareket ettiğinde bi kaç kere çıt sesi duydum ne olabilir yaşayan var mı
EbrKzlky civcivsuyum İlk hamileliğimde yaşamıştım çok tuhafıma gitmişti hemen doktora gitmiştim, doktor bebek keseye vurdukça oluşan ses gibi birşey demişti 5buçuk sene oldu tam hatırlamıyorum ama önemli bişey değildi olabiliyormuş😂🙈
Mervesultan civcivsuyum bende biraz önce yaşadım üst üste korktum bu postu buldum bu ne ya 😂 içim ılıdı 😄 daha öncede bi kaç kez duymuştum da üstüne düşmemiştim peşpeşe duymak çok garipti
Eday19 Bende 32 haftalık hamileyim bir haftadır felan bende duyuyorum ilk hamileliğimde hiç olmamıştı bende çok merak ediyorum
EbrKzlky civcivsuyum haha evet bende noluyooo yaa cocugun kemikleri falan mı kırılıyo demiştim baya paniklemiştim çok itici bi ses gerçekten 😂😂🙈
gokcetugumm Ben kızımda duyuyordum eşim bile şaşırmıştı aklımızda neler kurduk çok korktuk doktor da gayet normal demisti hıçkırık tuttuysa da olur dedi kızım 3 buçuk yaşında çok şükür maşallah korkmayın 😂
Aylinnnnnnn Bende hamileliğimin sonlarina doğru yaşamıştım doktorum bebeğin kemiklerinden geldiğini söylemişti kütlüyor gibi düşün demişti