Selnsn ilk gebeliğimde çok ağladım yani gebeliğimin %80 i kötü geçti ve bebeğim gerçekten çok huysuzdu mutsuz ve memnuniyetsizdi. Karnımdayken bile ağlayınca çıldırıyodu tekme atıyordu çok rahatsız oluyordu. Tavsiyem asla kendize ve bebeğinize bunu yapmayın. Pozitif olmaya çalışın sıkıntılardan uzaklaşın