pitircikannesi1 Merhabalar ikiz anneleri ikiz bebisleriniz için nasıl beşik tercih ettiniz ilk 6 ay büyük bir beşikte iki bebiş olur mu sizce yoksa ayrı ayrı mı şart bilemedim alanlar varsa yardımcı olabilir mi veya nasıl almayı düşünüyorsunuz
Pinkyy pitircikannesi1 canım bende çok düşündüm araştırdım filan,2 tane beşik alıcam,2 bebişide 3-4ay yan yana bir yatakta yatırıcam,sonra odalarına koyup yan yana ayrı beşiklerde yatırıcam..
NKiraz pitircikannesi1 bnde park beşik almayı düşünüyorum. Çünkü 3 yıl sonra atamamız gelecek yine taşınacaz.gittiğimiz yerde de normal beşik alcm. Park beşikte 2-3 yaşına kadar yatabilir diye düşünüyorum
ATC pitircikannesi1 canım benim ablamın ikizleri vardı park beşik aldı ikisini de başka odaya koymuştu şu an 7 yaşındalar iki katlı baza da yatıyorlar 😊
c3rence pitircikannesi1 canım bende iki ayrı ahşap beşik aldım çilekten. Ama doğumdan itibaren 5 6 yaşa kadar kullanılabilir olanlardan. Ayrıca park beşikte aldım ama onu annemin evine kurdurdum. O da çocuklara bakacağı için ona da benim ki kadar lazım olacaktır diyerekten 😁😁
pitircikannesi1 Pinkyy peki nasıl beşik alacaksın cnm ahşap mı park beşik mi kaç yasa kadar kullanılacak alacağın beşik ben çok büyük yerde kaplasın istemiyorum
Pinkyy pitircikannesi1 ahşap beyaz renkli istiyorum,2 kademeli olanlar var 3-4 yaşa kadar yatırabilirim,odamın ölçüsüne göre yaa 60-120 yada 70-140 olanlarından alıcam,park yatak belki sonra alırım salona filan koymak için
NKiraz pitircikannesi1 bugün civile baktık. Park beşiklerde büyük. Odaya yanıma nasıl sığdırırım bilmiyorum
NKiraz pitircikannesi1 600-700 civarı da var 350-400 civarı da. Ben daha bebeklere hiç alışveriş yapmadım. Diğer ay hastane çantasını filan hazırlamayı düşünüyorum her ihtimale karşı
pitircikannesi1 c3rence ahşap beşikler ne kadara aldın acaba. Aynen anne evine de lazım benimde annem bakacak çoğunlukla 😁😁
Mucizeveannesi pitircikannesi1 uzmanlar zaten hemen ayırmayın diyorlar park yatak Aldım geniş ölçü ,4-5ay beraber yatıcak inşallah kızlarım 🙏🏻2-3hafta sonra Allah nasip ederse ,sonrası Allah kerim
Mucizeveannesi pitircikannesi1 ilk zamanlar birlikte yatır bence onlar içerde hep temas halindeler ayırma 🙂