Arkadaşlar 7 Temmuz öğleden sonra doğumumu yaptım rabbım hepınıze saglıkla kucağa alıp yetıstırmeyı nasıp etsin.çok ağrılarım oldu benim anca rahatladım yazıyorum buraya hala devam edıyo ama normalmıs 1 haftaya epey rahatlarsın dedi hemsıre tamamende 40 dolunca kurtulursun dedi.degıskk bır duygu.oncekı yazılarımda hatta doğumdan bır gün önce büyük sorumluk vs yazmıştım korkuyordum Sımdı 2 günlük anneyım ama nasıl sevdım rahatladım🥰🥰🥰anne olunca anlarsın dedıklerı bu durumlar sanırım 😊öyle işte hepınıze saglıklı güzel günler dılıyorum