Seydanur çok teşekkür ederim Allah razı olsun içimi çok rahatlattın. Dokyorumda dedi. Tahlillerin iyi çıktı hiç bişey yok dedi. Sadece suyun olması gerekenden fazla ama ilerde çekilebilir dedi inşallah öyle olur. Sizede maşallah.rabbim bir nefeste kucağına almayı nasip etsin inşallah💖💖