Merhaba Hanımlar çok kararsızım bana yardım edin belki fikirleriniz yardımcı olur tekrarlayan düşüklerim var ve artık kendim denemeyi düşünmüyorum tüp bebek yaptırmayı düşünüyorum ama yaptırsammı yada tekrar kendim mi denesem bilmiyorum tekrar düşük yaparım bu seferde kendime zarar vererim falan diğe çok korkuyorum 5 yıldır evliyim ve artık bir bebeğimiz olsun istiyorum nasip eden Allah biliyorum ama tüp bebek bana daha garantı gibi geliyor nolur bana burda genetik test yada pıhtılaşma baktır bilmem neler yazmayın çünkü herşeyime bende eşimde baktırdık ben sadece benim gibi olanlar varmı nasıl bir yol izlediniz diğe konuşmak istiyorum