[silindi] bizimde 2,5 senedir olmadı. Herşey denedik ne duyduysak yaptık. Hatta fitoterapi ile doğal haplar mı var dediler bi doktor bulduğumuzu sandık 3 ay boyunca ilaçları aldık 15bin civarı dolandırıldık . Eşim ameliyat oldu yani aklınıza ne geldiyse ama tüp bebekten başka çarede yoktu doktorlar hep tüp bebek diyordu şimdi 2. Denememde üçüzlere hamileyim. Umudunuzu kaybetmeyin.🥰🥰