Rabia6868 Meraba bugun acıle gitim karnim cok sertleşiyor ve sürekli kramp giriyordu doktor rahimden baktın da plasentanın rahme yakın oldunu soyledı konyaya sevk verdı bu durumu yaşayanlar varmi varsa dogum nasıl gecıyor acaba