burcudemirr a_yse12 valla hiç dikkat etmedim genelde kula içiyorum birde sırma varya bimde falan oluyor birde tekli beypazarı falan çok içmedim arada denk geldikçe yada aklıma geldikçe falan ben genelde karadut özüyle karıştırıp içtim hep kahvaltıda yemeklerin yanında falan sadede içtiğim oldu hatta daha 3 saat önce içtim ama bence en güzeli kula marka gibi kızılay falan hoşuma gitmiyor benim
Ao526- a_yse12 Kızılay içmeyin. İçinde Arsenik olduğunu kabul ettiler. Yani çok zararlı. Kula - Beypazarı-sırma-damla gibi markaları tercih edebilirsiniz. Magnezyum oranları diğerlerine göre biraz daha yüksek
asyasemin Beypazarı tansiyon yüksekliği yapıyor sodyumu en yüksek onda var bakabilir karşılaştırabilirsiniz arkadaşlar gebelikte tavsiye edilmiyor. Nete yazın gebeler için sodalar diye inişdibi diye bi marka var o tavsiye ediliyor magnezyumu en yüksek
1prensesannesi_ a_yse12 bende genelde Kızılay veya Avşar içiyorum şuan bile devam her gün bir tane içiyorum
asyasemin Sagliklagelkucugum evet ben zaten hastanede çalışıyorum hemşirelerimiz söyledi. Bende tansiyon problemi vardı. Beypazarını içme dediler
asyasemin Rabisozdmr tabi faydalı imkanınız varsa vede seviyorsanız hergün için bir tane. Bebek kemikleri içinde faydalı
Sumeyye2341 Kızılay ERZİNCAN öneririm magnezyumu çok yüksel bacak krampları ve kasılmalara birebir ayrıca erken doğumu ve gebelik ölümlerini zehirlenmelerini önlüyor magnezyumun bol olması
ZhreV a_yse12 Kızılay Erzincan tüketiyorum hergün 28+3 haftalık olduk öyle kramplar ağrılar yaşamadım. Magnezyum ve kalsiyumun yüksek diğer maden sularına göre ayrıca çok gazlı da değil rahatsız etmiyor tavsiye ederim 101 de var uyguna geliyor biz 24 lü kasa halinde aliyoruz baya gidiyor