50rbayvzz
Benimde 2 gün önce kanamam oldu 13 haftalığım çok aşırı olmasa da ardından kahverengi lekelenme de oldu acile gittim muayene ettiler kan idrar tahlili verdim sonuçlar herşey güzel çıktı çok şükür ama önlem amaçlı düşük önleyici fitil verdi şuan gayet iyiyiz bence için rahat etsin git baktır en azından muayene sırasında herhangi bir kanama varmı görebiliyorlar varsa önlem alınır ❤️