Ozoooo Merhaba kızlar instada gördüm doğum sonrası hemen banyo yaparsak ağız sütü az geliyormuş diye okudum yani ağız sütü kesiliyor normal süte dönüyormuş sizce doğru mu benim ilk oğlumda eve gelince banyo yapmıştım ağız sütü max 3 gün geldi sizce doğrumu
murvet_98 Öyle olsa doktorlar banyoya izin vermezdi aksine girecegin sıcak su seni göğüslerini rahatlatıp sütünü fazlalaştırir diye biliyorum ben
Ozoooo murvet_98 ya bende sütüm gelsin diye banyo yapmıştım ama eğer öyleyse yapmam yani yeterki ilk sütü içsin