Merhaba bende çalışıyorum 32.haftaya kadar çalışıyorsunuz, ama uzatmak isterseniz doktor raporuyla uzatabiliyorsunuz 36.haftaya kadar sanırım. Birde bildiğim kadariyla doğum parası alabilmek için istifa etmemeniz gerekiyor . Sigorta 4 aylık ücretli izninizi karşılıyor. İş yeri ondan sonra çalışmaya devam etmek isterseniz 6 ay da ücretsiz izin veriyor. Ben çıkacağımı söylemeyi düşünmüyorum en azından sigortadan 4 aylık o ödeneği alana kadar