Selamlar, 21 haftalığım ve dün doktor kontrolüm vardı çok şükür bebek sağlıklı her şey yolunda ama doktor Plesanta rahme yakın takip edelim dedi. Bu ne demek başına gelen var mı ? Napmak gerekiyor bu süreçte ve çok korkuyorum bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz?