Kızlar havalar çok sıcak gerçekten. Dün biraz dışarı çıktım yürüyüş yaptım günlük pedim vardı ama camasirimin ortası nemliydi baya bı sonra takip ettim lavaboya falan gittim gelen bişey yoktu akıntı gelmişti sadece peçeteyle silince ama çok tedirgin oldum daha da cuma günü gittim doktora yani havalar sıcak terliyoruz ve iç camasirimiz islanabiliyor nasıl ayırt edilecek bu ya ilk gebeliğim bide bilmiyorum hiçbir şey. Herkes diyor ki su gelişi olsa mutlaka anlarsın ama sızıntı şeklinde de gelebiliyormus bu su nasıl ayırt edilecek o zaman