Gamzeeadnx Arkadaşlar yerleşme kanamasında 5. Haftada karın ağrısı ve kanama normal mi karın ağrısı 2 gündür var 5. Haftada başladı o zamana kadar yoktu bişey
Masal-10 Gamzeeadnx Karın ağrısı normal olabilir de kanama normal değil canım üstüne görme vs de olabilir ama doktoruna bir görün benimde kanamam geldi rahimde kanama alanların var düşük olabilir dedi ilaç verdi bir ay yattım sayılır
Yaseminduygulu Bende 5 haftalık oldum sancım var doktor bana progestan fitil verdi gece yatarken onu kullanıyorum sancımda azalma oluyo ama çok şükür kanamam yok
Gamzeeadnx Yaseminduygulu bugün acile gidecektim bişey yapmazlar diye gitmedim yarın 10 da randevum var inşallah bi an önce sabah olsun istiyorum
Masal-10 Gamzeeadnx O zaman doktora gidin progestan verir büyük ihtimalle ona başlarsınız yatmasanız da kendinizi yoracak işler yapmayın temizlik gibi ne bilim ağırlık kaldırmak gibi Kızınızı da Allah bağışlasın 🙏
Masal-10 Gamzeeadnx Doktorun görmesi gerekiyor belki sizinki farklı bir nedenden dolayı kanamadır doktor reçete ediyor öyle alıyordum ben