esylmz Gerekli mi? Doğum yapcak olanlar tercih edecek mi? Bir de nasıl kullanılıyor arkadaşlar kimi suyunu iç diyor kimi içme doğuma birkaç hafta var ? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.🌸🌸
Aslan10 esylmz sancin suyun gelince Meryem Ana otunu suya bırakıyorsun Meryem süresi falan var okunacak duaları biri onu okuyor ot açıldıkça rahminin daha hızlı açıldığına inanılıyor doğum gerçekleşince hemen suda alınması lazım. Ben cok gerekli bulmuyorum ama denen bilir o acıyla onu düşünmek zor olur
Ebruuugunes esylmz ilk oglumda kullandım bir şişe attardan zemzem suyu aldım evde Meryem suresi bir kac sure daha okumuştum benim sancı başlar başlamaz annem suya katmış onu ve diger okuduğum suyu aldım yanıma hep onu ictim ama cevremde cogu kişi yapıyor sizinde sancı başladımı suya koyun öyle acıkma olur onun suyunu icebilirisniz sakıncası yok
Matmazelbebi esylmz Ya ben pek inanmıyorum böyle şeylere.Allaha dua etmek en güzeli diye düşünüyorum. Ottan medet ummak pek bana göre değil 🙈
Tugbakp Benim de Bir hafta kaldı doğumuma, otu aldım deneyeceğim 🤭 itikat yapacağım. Aktar suyu içme dedi fakat nette içilir yazılıyor. Deneyenler yazabilir mi 🫣