Zezegamze Merhaba bir yerde gebelikte tarçın tüketilmez erken dogum riski yaratır yazıyordu, bu konuda bilginiz var mı? Kontrolum henüz yok doktoruma soramadım
Aslan10 Zezegamze çok az miktarda 1 2 defadan bisey olmaz çayını falan icmediginiz sürece ama düşük ve erken doğum riskleri var fazla tuketilirse
Matmazelbebi Zezegamze Valla ben sütlaç üstüne tatlılara ekip yiyorum hafifçe daha fazla ve yoğun tüketmedim.
Tugraseda Zezegamze tüketsek ne kadar tüketicezki zaten. Ben yulaf lapama katıyorum arada cok cok yarım çay kaşığı kadar falan. Ne yapabilirki oncacık şey