Biyologannee Zeynepikranur oğluma mustela kullanmıştım alerjik bebekti iyi gelmişti bize. Şimdi kızıma da mustela aldım dha doğmadı bakalimm
nurcakar03 Zeynepikranur ben sebemed yenidoğan aldım ama daha doğum yapmadım iyi olacağını düşünüyorum
Balahatunn Ilk oglumda mustela kullandim. Hala da kullanmaya devam ediyorum.Ama icerigi degismis artik. 2. Bebegimde ecowell almayi dusunuyorum
Feyzabeyoglu Kizimda dalin kullandım aşırı kurutuyor tenini Mustela sebamed siveno falan almayi dusunuyorum ogluma
Symaks Zeynepikranur Oğluma uni baby kullanıyorum yeni doğacak bebeğimede onu kullanıcam. Dalin ve jhonsons babynin göz yaktığını duymuştum.
Tugceleventsoy Zeynepikranur ben oğluma bir senedir ecowell kullanıyorum tamamen organik ve temiz içerikli vegan bir ürün oğlum ayrıca atopik ciltli baya bi iyi geldi şimdi kızımada onu stoklıcam