Nurcihannan Aynen ben önce eltimle gittim ben nivea kullandım çok iyiydi felan dedi 100 küsür lira aldık muhendisinogluna baktım sonra instagramdan içerik yorumluyor pahalı ve içeriği hiç iyi değil içerik bakmaya başladım değişime götürdüm 25 tllik goon bile daha temiz içeriğe sahipti