Canım kızlarım bana bir akıl verin yol gösterin nasıl gidecek bu kilolar ama önerileriniz spordan diyetten geçmesin ahaha 😂 şaka bir yana sezeryanla doğum yaptım belli bir süre egzersiz önerilmiyor malum eee emzirdikçe de bir acıkıyorum iştahlanıyorum ki sormayın. Ama böyle bir çay kahve bişey içsem aralıklı oruçla desteklesem biraz gitse şu aldığım kilo.
Sizler nasıl zayıfladınız ?
Sezaryen göbüşü ne zaman gitti?
Emzirme bitince göğüsler eski haline döndü mü en azından sarksa bile daha küçük oldu mu?
Eski ölçüleri göğüs 75 bel 66 boy 166 kilo 57 di Şuan göğüs 95 kilo 68.5