Merhaba arkadaşlar dün sabah 6.20 de doğumum gerçekleşti ardından bebeğimi muayene ederken doktor hızlı nefes alıp verdiğini söyledi o sırada kuvezde kalicagini söyledi özel hastaneye sevk ettiler muayene etmişler ve ben taburcu olup eve geldikten sonra telefon geldi bana çocuk doktorundan bebeğimin bağırsakları ciğerlerin üstüne çıkmış ciğerler de gelişmemiş o yüzden hızlı nefes alıp veriyormus ameliyat olacağini söyledi doktor bu haberi alınca çok kötü oldum Rabbim kimseye vermesin aranızda bu durumla karşılaşan varmı acaba yada bilgisi olan varmı çok korkuyorum 😔Ameliyat yarın olucak Pazartesi günü dualarınızda bizede yer ayırın🤲