Nurozi Kızlar merhaba biz 35 haftalık olduk ve yarın kontrolümüz var. Çatı muayenesi olup doğum şeklini belirler miyiz artık merak ediyorum. Çatı muayenesini kaçıncı haftada oldunuz genelde ?
Gkee Nurozi ben 38 haftamdayim suan 2 3 gün önce kontrole gittigimde doktoruma sordum ne zaman yapacaksiniz diye dogumu tetikledigi icin suan yapmiycam dogum aninda yapariz dedi yapmadi
Hzky2010 Nurozi doktorum doğum sancımız gelince bakıcaz dedi erkenden anlaşılan bi durum değil doğum sancısı sırasında en net şekilde görülür çatınız ona göre esniyor dedi ve yapmadı