Anneoluyorum23 Uygulamada 8+3 gözüküyo geçen hafta pazartesi gittiğimde doktora 2 gün fazla söylemişti bugünde gittiğimde 8+6 haftalık dedi sizce neden
ggelen Anneoluyorum23 8. Haftadan gelişimine göre oynayabiliyor benim de o haftalarda 1 hafta öne geçti bi arkadaşımın da tam tersi küçükmüş meğersem onun da bir hafta geriye düştü
ggelen Anneoluyorum23 yok yok hiç öyle kötü önemli bişi değil siz doktorun son dediği üzerinden hesaplamaya devam edersiniz
gamizee_ Aynı şeyi ben de yaşıyorum her gittiğimde doktor 3-4 gün ileri söyledi. Arkadaşım da bu durumun erken döllenmeden kaynaklandığını söyledi, gerçekten de uygulamada görünen yumurtlamadan daha önce oldu benimki o yüzden mantıklı geldi bana da🤷🏻♀️