Ftm_knk21 ikinci bile olsa insan kaçıncı gebeliği olursa olsun hep bi kaygıları oluyor illaki benim de 15 günüm var Benim ilk sezeryanım çok güzel geçmişti ilk günden baya yürüdüm fazla ağrılarım bile olmadı şimdi ikinci ye düştü telaşım bunda olur mu nasıl olucak falan diye birde tabi ikinci olunca geri de bir çocuk da bırakıyorsun annelik zor iş 🥹