Kızlar hamileliğinin ilk haftalarında ayağı yananlar var mı acaba? Nasıl bir çözüm buldunuz ne zamana kadar devam etti? Şeker yükselmesi veya b12 eksikliği diyen de var. Bir kısım da kız çocuğu yakar diyor😅😅 ( tabii ki bilimsel değil😅😅 ) sizin de görüşlerinizi almak istiyorum. Teşekkür ederim şimdiden.