Ben oraya kontrole gidiyordum Ayşe hanıma ama pek beğenmedim kuzenim doğum yaptı aynı hastanede sezeryan a zorladılar suyun azalmış diye su takviyesi yaptılar doğumdan sonrada dikişleri patladı hiç üstlerine alınmadılar bile sizin hatanız tarzı konuştular kadın doğumdan sonra bile kaç hafta hastaneye gitti serum pansuman derken bir daha ameliyata alıp dikişini tazelediler korkutmak için anlatmıyorum ama bunlar olduktan sonra o hastaneye gitmekten vazgeçtim