Merhaba arkadaşlar 37+6 haftalik hamileyim 2 gün önce benden önce yumurta akı gibi akıntı oldu sonrasında sarımsı akıntı oldu dün gecede belimden başlayıp bel boşluğuna gelen sonra kasıklara yayılan düzensiz sancılar oldu acaba o gelen nişan mıydı internette illaki pembemsi veya kahverengi renkte olmak zorunda değil gibi birsey yazıyor böyle birsey başına gelen oldu mu acaba ?