Sedagkhn canım umarım mesajımı görür ve bana yardım edebilirsin... dün sabah spinal sezeryan ile doğum yaptım şimdi evimizdeyiz kızımda bende şükürler olsun iyiyiz ancak doğumdan sonra bebeği hemen emzirin dediler bebeği aldım memeyi verdim ucuda var göğsümün ...ona rağmen bebek emmekte istekli değildi.. hemşire hanım geldi zorla vereceksin seninle inatlaşıyor ama başka yolu yok dedi göğsümü sıktı ve sarımtrak bir sıvı çıktı oo çok iyi sütünde var bu ona yeter bol bol emzir dedi... bizde devamı gelecek heralde dedik.. bugün 2.gün bitti ancak hala elimle sıktığımda gelen o sıvı var ... bebeğime ısrar ediyorum alıp cokur cokur emiyor sonra bırakıyor....🙄 ve birdaha asla almıyor... açlıktan ağladığı falanda olmadı hiç altına yaptığı zaman huzursuzlanıyor hepsi bu sürekli uyuyor ...annem süt yetmiyor mama verelim çocuk aç falan dedi yalancı emziği çok seviyor diye... ama aç değil... sarılık falanda olmadı... ne yapabilirim yardımcu olursanız bu acemi anneye çok sevinirim sevgiler♡