peri5860 düzenli ağrı 5 dkda bir olan şiddetli olan adet ağrısı gibi dayanilmayan bi ağrı oluyor. Kasılma, bebeğin toplanmasi karının sertlesmesi zaten normal çünkü 30 haftayi geçtik bunlar cok normal. 5 dkda bi adrt ağrısı giji agrin gelmiyorsa şiddetli değilse bebek hareketleri vs azalmadiysa korkma bence bende de oluyo yaklaşık 3 haftadir cok hafif agriyo bi kac saniye sonra geciyor günde 1 ve ya 2 kez oluyor. Geçen hafta nstyede girdim gayet normaldi tabi korkuyosaniz yinede doktorunuza sorun