Ben organizasyoncuyum çevremde hamile olduğumu bilen arkadaşlarım cinsiyet partisi yapmam gerektiğini söylüyor. Ama ben bunu saçma buluyorum sağlıklı olsunda ne olursa olsun. Bana göre cinsiyet ayrımı partisi gibi bir şey. Çevremde büyük ihtimal neden yapmadın diye konuşacak. Sizcede gereksiz değil mi ?