Esmagg Selaaamm yarın itibariyle 9 haftalık hamileyim merak ediyorum erkenden öğrenenler var mı aranızda 😁
Esmagg Cooo ggelen ayyy ne güzel kız mi erkek miiiii 15 16 dan önce zor diyorlar demekki öğrenenler var 😁
ggelen Esmagg özele gidiyorsanız genelde ikili tarama söylüyorlarmış benim de öyle oldu ikisi de erkek yandım 😂
beyza_77 Esmagg doktorun tecrübesine göre değişiyor canim. Bizim cinsiyetini erkek onla alakası var mi bilmiyorum 💙
Esmagg Doktor ne zaman gelmemle alakali pek bir şey demedi 8 haftalıkken gittim 2 li tarama yaptıracaksan gel dedi sadece 1 ay Sonra mi gitmeliyim
minikmucizeemaak Esmagg 13+6 da kıza benzetildi 15+0 da erkek olduğunu öğrendim. En güzeli biraz beklemek erken olunca değişebiliyor💘
UmayDoga 29 haftalık hamileyim detaylı ultrason dahil 3 doktor kız olabilir ma kesin deyil dedi yarın 4 farklı doktora gidicem onada sorucam bakalım inşallah kızdır 😇