asya2425 benimde bugün 11. Günü adetim gecikti aynı şikayetler olmaya başladı. Fakat iğnenin etkisi 14. Gun falan geçiyor. İğnedeki hcg hormonu nedeniyle de olabilir adet de olabilir. Tabi inş gebelik belirtisidir ama pek sanmam . Bende ilk ay böyle heyecanlanmistim hüsrana uğradım. İğnenin etkisi devam ediyor