Mustafaemine İlk çocuğumuz tüp bebek ikinci yi düşünüyoruz ama olmuyor tekrar tüp bebek yaptırmak istemiyorum ilaçlar alerji yaptığı için
dudaktan_kalbe25 Mustafaemine gelecekte ki halimmm😂😂 bende suan ondan tüp bebek yaptırdım valla 2. De tüp die düsünüyoz yani kendiliginden cok zor😒
Kanatsiz_1_melek Mustafaemine ya akıl var mantık var nasıl olsun sperm sifirken ve bunu biliyorken yatıp kalkıp dua etmek istiyorsun
Ecemtprk99 Bizimde ikizimiz var tüp bebek tedavisiz olmaz dediler 1.5 yaşındalar olmuyor diye dikkat etmedik şimdi hamileyim zamanı vardır acele etmeyin bence düşünmediğiniz zamanda olur
zengooo Kiz 0 di bizim.de 0 dr dediki senin cocugun olmasi mucize 2 kez normal oldu.biri dusuk yaptim ama simdi 9 haftaligim