NimetDilmen doktorlar asla zararlı olmadığını söylüyor ilk baslarda karından görünmediği için mecbur vajinadan bakıyolar ama sabrınız varsa karından görünene kadar bekleyebilirsiniz tabi ☺️ Ben ilk muayenemi vajinadan olmustum keseyi öyle gördük. Bebeği görebilmek için tekrar gitcez karından görünmezse yine alttan bakılcak