Nurkoylms devlet hastanesinde tek bir kişinin alınması valla çok iyi, benim bulunduğum yerde ne araştırma ne devlet de mümkün değil aynı anda 7-8tane kadın da oluyor. Ben sonrasında özele devam ettim hepsinde eşim yanımdaydı. Ne olursa olsun bir babanın çocuğunun gelişimini görmeye hakkı var bence farklı da bir bağ oluşuyor. Ama devletlerde bu mümkün değil maalesef ama sizden başka hasta yoksa eşiniz yanınıza alınabilirmiş