Ruveyda35- Zehra_25x ya aldim attım buraya silik cizgi cikfi heyecanla kan verdim beta ,,0.65 çıktı ama regl de olmadım
Ruveyda35- ElifMasalll degilmis canim hatta hemsireye gerçekten mi diye iki kere sordum vsr umuduyla gitmiştim,,5 ten yukssk olmsdi gerekiyormus kagitta oyle yaziyo
ElifMasalll Ruveyda35- anladım canım hakkında hayırlısı olsun Allah gönlündekininn de güzelini versin insallah
Arti Esmezgulcin93 doktorumla görüştüm. Catlatma iğnesini 28 haziranda oldum. 14unden sonra testi yap dedi. Biraz önce de bel ağrım başladı. Acikcasi umudum bitti adet olacagim herhalde. Kasık ağrım hep oluyordu ilaçlardan dolayı zaten.